Friday 24 November 2017

Simple Forex Trading Tidsskrifter


4 grunner til at du trenger en Forex Trading Journal. Du kan lure på hvorfor det er nødvendig å holde en egen trading journal siden omtrent alle megler gir en sanntid rekord av dine handler Faktisk kan man argumentere for at meglerens rekord holder også Spor av tilgjengelig kjøpekraftmarginbruk og fortjeneste og tap for hver handel gjort Likevel er fordelene ved å holde en egen handelsdagbok, og her er hvorfor Linjen mellom lønnsom forex trading og ender opp i den røde kan være så enkelt som å velge riktig konto Sjekk ut Forex Basics Opprette en konto.1 Historisk post Over en tidsperiode vil journalen gi et historisk perspektiv. Det vil ikke bare oppsummere alle dine handler, men det vil gi et oversikt over statusen for din handel Konto som viser hver enkelt handel og de akkumulerte effektene av alle handler til dato Med andre ord blir det din personlige ytelsesdatabase, som gir deg muligheten til å gå tilbake i tid og d etermin hvor ofte du handlet, hvor vellykket hver handel var, hvilke valutapar som fungerte bedre for deg, og til og med hvilke tidsrammer ga de beste resultatprosentene. Avhengig av hvordan analytisk du vil være, vil du kunne hente mye informasjon fra Opptaksarbeidet.2 Planleggingsverktøy Ikke bare bør en god handelskatalog registrere dine faktiske handelsdata, men det bør også gi informasjon om hva dine planer er for hver handel. Denne funksjonen lar deg vurdere hver handel før du tar det ved å sette parametere for hvor du vil legge inn, hvor mye risiko du kan akseptere på handelen, hvor overskuddsmålet ditt vil bli satt og hvordan du skal håndtere handelen mens den fortsetter. Med andre ord blir journalen en måte for deg å registrere dine tanker i faktiske tall , og gjør det mulig å konvertere ønskesøkt til praktisk virkelighet. Det danner grunnlag for en metode for å planlegge handelen din, og deretter handle din plan.3 Metodikk Verification En annen svært viktig ved - produktet av et handelsregister er det faktum at det over tid vil verifisere metodikken. Du vil kunne se hvor godt systemet ditt utfører i endrede markedsforhold. Det vil svare på spørsmål som Hvordan gjorde systemet mitt i et trendende marked a rekkeviddebundet marked, forskjellige tidsrammer og virkningen av dine handelsbeslutninger som for eksempel å sette stoppordre ordrer for stram eller for løs For å beholde de fulle detaljene for logikken bak en bestemt metodikk, må handelsjournalen være helt omfattende.4 Mind Mønstermodifikasjonsmetode for å endre vaner En av de mest nyttige funksjonene i journalen din vil være den konkrete hjelpen det gir for å tvinge deg til å forandre vaner fra ødeleggende til konstruktivt. Når du lærer å handle med planen, vil du utvikle et større selvtillit Dine lønnsomme handler vil ikke føles så tilfeldig, og dine tap vil bli planlagt for, og har derfor vunnet din psyke på en måte som får deg til å føle at et tap betyr at du er en taber En svært viktig mental og følelsesmessig faktor i handel er ditt selvsikkerhetsnivå. Tillit er motgift mot frykt og grådighetssyklus hvor mange handelsfolk vil bli fanget. Frykt og grådighet er et naturlig, hardwired svar hos de fleste mennesker. Hvis du vinner, er du Ønsker å vinne mer hvis du mister, føler du frykt og selv panikk når kontoen din synker mot null. Å lagre en journal som samler statistikken, setter opp en handelsplan ved å definere parametere for tiltak som trengs, gir et bakspeil slik at du kan måle hvor godt du utførte hver handel, og viktigst gir deg tilbakemeldingene til å utvikle og utvikle dine handelsferdigheter, er et ekstremt verdifullt verktøy for å bli vellykket. Du vil finne et godt handelsblad for å være en beste venn og mentor når du gjør fremgang Markedstimer for Tokyo, London og New York bestemmer volatilitetstoppene Finn ut hvordan, i Forex Tre-Session System. Two-Part Journal Det anbefales å sette opp en handelsdagbok som ac oversetter to hovedkonsepter. En kronologisk kolonneoversikt over bransjer som du kan summe og aggregere, slik at du kan ha oversikt over all din innsats. Dette er best oppnådd ved håndskriving i kolonnene alle relevante data. Selvfølgelig kan du registrere deg ved hjelp av et Excel-regneark som automatisk kan utføre matematikken for deg, og som vil fjerne enkle beregningsfeil. Dette avhenger av dine egne evner i regnearkmodellering. En utskrift av det faktiske diagrammet du brukte for å bestemme handelen, som angir inngangsnivå, stoppet ditt tapnivå og ditt potensielle resultatnivå skal være tydelig merket opp på diagrammet. I tillegg bør du registrere dine grunner for å ta handelen. Hold en del på diagrammet der du kan angi følgende. Grundleggende grunner Eksempel Jeg tror dollaren vil fortsette å svekke, på grunn av Fed s langsiktige politikk for å holde renten lavere enn handelspartnere og opprettholde et høyt handelsunderskud. Tekniske grunner Eksempel Dollaren har tilbaketrukket tilbake til et motstandsnivå som gir en mulighet til å selge dollaren. Sentimentelle grunner eller markedspsykologi Eksempelhandlere reduserer deres appetitt for risiko basert på den utvidede løp i varer og potensialet for en korreksjon, samt den mangelfulle ytelsen til Amerikansk økonomi, målt ved svekkelse av BNP-data og de dårlige jobbsøknadsnumrene. Merk dine kommentarer om selve utskrift eller skjermbilde av diagrammet ditt. Til slutt bør du sette opp en journal for hver type handelsmetode eller system du bruker. Ikke blandingssystemer, da resultatene av handlingene kommer fra altfor mange variabler og vil da være ufullstendige. Derfor, hvis du har mer enn ett handelssystem eller metodikk, bør du holde en journal for hver enkelt. Hver handel du spiller bør baseres på bare ett bestemt system, som da vil gi deg muligheten etter 20 handler eller så for å beregne forventningen eller påliteligheten til systemet ditt. Her igjen er forventningsformuleringen aW Gjennomsnittlig Vinnende Handel. L Gjennomsnittlig Vinner Handel. P Prosent Vinnerandel. Eksempel Hvis du lagde 10 handler, og seks av dem var vinnende handler, fire tapte, vil prosentandel gevinstforholdet være 6 10 eller 60 Hvis dine seks handler gjorde 2,400 , så vil din gjennomsnittlige gevinst være 2400 6 400 Hvis tapene dine var 1200, vil ditt gjennomsnittlige tap være 1200 4 300 Bruk disse resultatene til formelen, og du får E 1 400 300 x 0 6 - 1 0 40 eller 40 En positiv 40 forventning betyr at systemet ditt vil gi deg ytterligere 40 cent over hver dollar på lang sikt. Konklusjon Når du vet systemets forventning, kan du handle med selvtillit. Tillit er nøkkelen til utførelse Hvis du mangler selvtillit, vil du ikke kunne utfør handler i henhold til dine planer, og du vil enten gjette deg selv eller bli lammet av for mye analyse av data som kommer inn fra markedet. Lag et handelsregister din første handelsvaner. Det blir nøkkelen til alle dine gode handler i fremtiden. Finn ut hvordan dette til ol forstørrer både gevinster og tap Sjekk ut Forex Utnyttelse En dobbelkantet sverd. Hvorfor du trenger en Forex Trading Journal. Isn t som bare for dumme videregående jenter som skriver om sine dumme knusker på dumme high school boys. Ok, ikke veldig høy skole jenter beholder DIARIES. Forex handelsfolk fortsetter å handle JOURNALS. Two helt forskjellige ting Få det riktig Geez. Keeping et handelsregister er faktisk en viktig oppgave i enhver ytelse eller målrettet innsats. Nøkkelen er å ha noen måte å måle, spore og vær fokusert på å forbedre din ytelse. Idrettsutøvere i verdensklasser gjør det for å holde rede på hva som hjelper dem til å bli bedre, raskere og sterkere på banen eller banen. Forskere gjør det i ferd med å finne sin neste største oppdagelse. Og valutahandlere gjør det for å hjelpe deg med å få dem duckets. What å få dem duckets betyr i enkle ord er å bli disiplinert, konsekvent og viktigst, lønnsomt. En disiplinert handelsmann er en lønnsom handelsmann og å holde en handelsdagbok er det første skrittet til b Uilding din disiplin. Dette kan høres enkelt eller enkelt, men vi forsikrer deg om at å faktisk komme i gang kan være veldig vanskelig. Faktisk gir mange forexhandlere opp etter en stund og stole på loggene som forexmegleren gir. Loggene eller transaksjonshistorikken fra din forex megler gir informasjon som i beste fall er marginalt nyttig som det ikke forteller deg mye av hvorfor du skrev inn og avsluttet handel. Denne informasjonen gir ingen hjelp til din neste handel. Zero Zilch Nein Nada. A forex trading journal isn Det handler ikke bare om å skrive i prisene på inn - og utreise og tidspunktet du utførte handelen. Handelsdatabasen handler også om å raffinere metodene dine og mestre din egen psykologi. For å være enda mer spesifikt handler det om din individuelle emosjonelle psykologi før, under , og etter handelen. For eksempel sier din handelsmetode å kjøpe USD JPY. Men din tarmfølelse forteller deg at handelen IKKE kommer til å fungere. Så du minner deg selv, jeg tror ikke denne handelen kommer til å fungere, MEN jeg må Følg min handelsplan, så jeg tar det. I midten av handelen din kommer prisen 3 pips vekk fra stoppet ditt og du tenker OMG Denne handelen ser ikke så bra ut jeg visste det Hvorfor snakket jeg ikke på meg selv Jeg er en slik idiot jeg mister meg her. Jeg skal bare avslutte nå. Du bestemmer deg for å lukke handelen din. Et par øyeblikk vil prisen skudd til ditt opprinnelige profittmål. Hadde du bodd i handelen, ville du ha gjort en gazillionpip Dette er grunnen til at du bør skrive en handelsdagbok. Dette er et klassisk tilfelle som sannsynligvis skjer for mange handelsfolk. Vi unnlater å være i handelen, vi mislykkes i å handle med planen og viktigst, vi klarer ikke å avstå våre følelser fra vår handel . Hvis du fortsetter å handle slik, og du ikke beholder en handelsdagbok, vil balansen på din handelskonto bli en stor fulle null før du skjønner hva du gjør feil. Lag fremgangen din ved å logge inn og merke leksjonen fullstendig. Handler med en Forex Journal. Artikkel Sammendrag Traders bør se på Forex trading som en bedrift Lær å spore og registrere fremdriften din ved å opprette en trading journal. Oppføring av en live Forex-konto har mange paralleller for å eie en virksomhet. Som i næringslivet, bør handelsfolk forvente streker av fortjeneste og tap Nøkkelen til lang sikt suksess, men i siste instans vil falle i analysen av disse syklusene På denne måten kan en næringsdrivende maksimere suksessene sine mens de arbeider for å redusere sine tidsperioder for balanse, trekke seg ned. En av de enkleste måtene å spore din handel er å holde journal. Bare som bedriftseier sporing inventar, bør en næringsdrivende også holde tritt med sine lukkede stillinger Mens du holder en journal, kan det være vanskelig først ved å registrere oppføringene dine, kan du svare på noen kritiske spørsmål om dine trading teknikker. For å begynne, se på et eksempel på en prøvejournal. Forex Eksempel Trading Journal. Keeping a Journal. While alle kan registrere forskjellige data i sin journal, er det noen viktige detaljer som vi bør vurdere å spore over Du vil finne en eksempelsjournalbokger med potensiell informasjon som kan bli nyttig ved gjennomgang. I det minste vil jeg foreslå at du minst sporer valutaparet, åpner lukkede priser, sammen med en handel, fortjeneste og tap. Husk de flere dataene du holder lettere vil være å vurdere dine tidligere bransjer på et senere tidspunkt. Sørg også for å inkludere plass til å legge til notater i din journal. Traders ved hjelp av flere oppføringsteknikker vil ønske å spore ting som diagramtidsrammer, indikatorer brukt, markedsforhold, trend, breakout og annen informasjon som faktorer i en handelsavgjørelse. Les Forex Running a Report. Running a Report. Mens du holder et handelsregister, blir det viktig å bli kjent med å kjøre rapporter. Traders som bruker FXCM Trading Station, finner rapportfunksjonen på toppen av handelsplattformen Etter å ha klikket på rapportfanen vist ovenfor, vil du se en popup-meny som lar deg tilpasse rapportparametrene. Du kan velge å r un en erklæring for en egendefinert periode eller hele veien gjennom kontoen din siden Open. The siste parameter for å velge er rullegardinmenyen Format Denne menyen lar deg velge hvordan rapporten skal vises på din datamaskin. FXCM Trading Station lar rapporter kjøres i HTML-web, XLS-regneark eller PDF-dokumentformater, avhengig av hvilken preferanse du har. Når alle innstillingene dine er angitt, klikker du Kjør rapport-knappen nederst i menyen. Når rapporten er opprettet, kan du da begynn å kjøre din analyse og studere din handelsfremgang .--- Skrevet av Walker England, Trading Instructor. For å kontakte Walker, email Følg meg på Twitter WEnglandFX. For å bli lagt til Walker s e-post distribusjonsliste, KLIKK HER og skriv inn din e-postinformasjon. Ny til valutamarkedet Spar tid for å finne ut hva Forex trading handler om. Ta dette gratis 20-minutters nytt til FX-kurset presentert av DailyFX Utdanning I kurset vil du lære om grunnleggende om en FOREX-trans handling, hvilken innflytelse er, og hvordan du bestemmer en passende mengde innflytelse for din trading. Register HER for å starte din FOREX læring now. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. Elfa Markets - Simple Forex Trading. Hello og velkommen til denne tråden Mitt navn er Hemal Pandya, og jeg er heltid Independent FX trader som spesialiserer seg på kortvarige handler på GBPUSD, EURUSD, AUDUSD, GBPJPY, EURJPY og GBPJPY kryss. Noen av dere vil kjenne meg fra tidligere innlegg tråder, men Jeg har opprettet en ny konto i firmaets navn. Med støtte fra mitt administrasjonslag vil jeg legge ut strategien og markedsutsiktene for London open-sessionen. Da jeg prøver å lage mine pips om morgenen, er de aller fleste innleggene mine vil være like før og etter London-sesjonen, vil jeg prøve mitt beste for å svare på eventuelle spørsmål man måtte ha så fort som mulig. Jeg håper at innholdet gir deg et godt innblikk i min handel og hvordan hvorfor jeg ser etter trad så vel som hvordan jeg håndterer boken min. I de kommende dagene vil jeg legge inn noen av mine regler om oppføringskriteriene s og hvordan jeg bestemmer mine stoppnivåer La oss gå rett inn i handlingen I motsetning til mange forhandlere, gjør jeg ikke tror det handler om pippene Personlig betaler jeg ikke regningene mine i pips, men heller GBP Så jeg måler ikke ytelsen min i pips, men gevinster Hver eneste handel med meg er en fast Jeg bruker personlig 2 risiko per handel Dette, etter min mening er en veldig enkel, objektiv og enkel metode for å måle resultatene mine og det viktigste er å kombinere kontoen min. Så den første leksjonen fra meg er penger management. Money management er den viktigste faktoren i enhver bedrift, inkludert handel. Ok, vi har alle hørt at mange ganger, men jeg hører deg spørre hvordan administrerer du pengene dine Simple. Account balanse dividert med 50 dividert med stopp tapstørrelse gir meg min handelsstørrelse Dette sikrer at hver handel er nøyaktig den samme prosentrisikoen For eksempel hvis jeg tar en handel med en 20 pip stop tap og ma ke 40 pips som tilsvarer en fortjeneste på 4 På den annen side, hvis jeg blir stoppet, er tapet mitt 2 Enkelt nok hei Uansett, det er alt for nå. Neste vil vi dekke indikatorene. Frykt for å bli involvert, spør spørsmål hjelp andre i deres handelsreise og forhåpentligvis vil vi alle gjøre våre 5 per uke. Re Alpha-markeder - Enkel Forex Trading. Denne morgenkabelen er bokset mellom våre gjennomsnitt. Jeg ser etter en fortsettelse nordover over 1 5880 for en test på 1 5940.EU AU er begrenset uten kryss. GBPJPY var en kryss kort i går kveld, og paret har umiddelbar støtte på 131 40.EJ presenterte et fortsettende kryss og har trukket tilbake mot DP på ​​115 15 Jeg er på utkikk etter et momentum gjennom 115 40 i lang posisjon med tanke på å teste 115 70.AJ brøt trendlinjen motstand på 81 25, men er litt langt unna DP for meg å lete etter en lang oppføring. Mitt fokus på denne sesjonen er på GBPUSD EURJPY. Have en god morgen. Re Alpha Markets - Simple Forex Trading. Jeg håper du blir bra og hadde en god helg. Som jeg Jeg er sikker på at du er klar over at USD handler på et betydelig støttenivåskjema for 2008.Cable er handel like under 1 6 motstandsnivå og AUDUSD er på høyeste punkt jeg kan se på diagrammer med en dobbel topp fra 9850 motstand. Med USD på disse nivåene, kan vi se en topp på kabel, AUDUSD og muligens EURUSD For å inngå en kort handel, må jeg se et stort kryss kort og en pullback. I mellomtiden har vi fortsettelse krysser lang kabel og EURUSD vil jeg overvåkning pris handling for å se om jeg kan få en lang oppføring, men vær oppmerksom på at dette ville kreve handel på en lengre sikt motstandsnivå. I dag er en bankferie i Canada, Japan og USA Euro fransk produksjon på 7 45 kan se noen handlinger på EUR-parene. Jeg ønsker å holde ting stramt i dag, da jeg forventer begrenset momentum og den nevnte tilstanden til greenback. Helt en god morgen. En Excel-basert Forex Trading Journal-regneark for alle Forex Valutahandlere Spor resultatene dine for alle Valutapar, pluss 7 ekstra tilpassbare sporingskategorier. Umiddelbart vist layout og enkel å bruke, selv for grunnleggende Excel-brukere. Spor og analyser både PL og PIPS. At-a-Glance-visning av alle resultatstatistikker. TJS-startmenyen alle arkene er pent organisert av category. Invest i din Forex trading virksomhet Start sporing av handler todayplete pakke, Engangsavgift, One Low Price Gratis ubegrenset support. Purchase TJS Elite Forex 99.

No comments:

Post a Comment